Een arbodienstverlener met de mindset van een ondernemer?

Ondernemers hebben een speciale mindset die alles te maken heeft met kansen en oplossingen. Gericht op het behalen van de beste resultaten voor iedereen. 24/7, vanuit een missie, een drive. Die mindset kennen wij. Die hebben wij als arbodienstverlener namelijk ook. Wij zijn een arbodienstverlener met de mindset van een ondernemer. Die bestaat dus echt.


Wij weten het:
Een van de belangrijkste voorwaarden om de beste resultaten te kunnen behalen, wordt gevormd door de mensen in uw bedrijf. De mensen die er werken. Zij zijn samen de motor van uw bedrijf. Wanneer de motor hapert, omdat er een onderdeel niet optimaal loopt, dan loopt het bedrijf niet meer zoals het moet lopen. Het beste resultaat is dus niet zomaar gegarandeerd of vanzelfsprekend.

Henk Bruning (V&B Expertise): ‘Anja heb ik leren kennen als partner/opdrachtgever in re-integratie en verzuimbegeleidingstrajecten. Zeer plezierige sparring partner die zich manifesteert als teamgenoot in gezamenlijk doel van re-integratie en functionerings-verbetertrajecten. Nadrukkelijk daarbij de belangen van de werkgever behartigend zonder daarbij de individuele belangen van de werknemer uit het oog te verliezen.’

Als arbodienstverlener kennen wij het belang van een goed geoliede motor. Hoe gezonder de medewerkers zijn, hoe beter de motor loopt. Een optimale inzet van de medewerkers zorgt dat u als  ondernemer kunt bereiken wat u wil bereiken.

BKB Precision: 'De keuze voor de arbodienst van PDC was niet alleen een kwestie van prijs-kwaliteit. PDC had een streepje voor omdat er al eerder contact was geweest met de eigenaar Anja en we hierdoor een vertrouwensband hadden opgebouwd. BKB heeft diverse arbodiensten op gesprek gehad. Uiteindelijk hebben we voor PDC gekozen vanwege de kleinschalige en persoonlijke aanpak. Dit kunnen grotere organisaties niet bieden.'

Al 9 jaar zijn wij voor onze klanten een gelijkwaardig partner op het gebied van HR. Arbeidsjuridisch, op het gebied van in-, uit- en doorstroom, verzuimbegeleiding en –preventie; het maakt niet uit. We zijn allround en bieden fullservice HR-ondersteuning op ieder niveau. We staan klaar voor de ondernemer, we begrijpen de controller, en ondersteunen de mensen die  personeelszaken in hun portefeuille hebben.

Gwen Lawera (marketing medewerker PDC): “Wij hebben speciaal voor al deze mensen onze website compleet ingericht als informatiebron. Dat betekent dat onze klanten 24 uur per dag antwoord kunnen vinden op vragen. Natuurlijk kunnen ze ook altijd bellen voor advies, wij staan echt voor ze klaar. Is de vaste contactpersoon er niet? Dan pakt een van onze collega’s het op en zorgt alsnog voor een perfecte afhandeling. Wij gaan echt ver voor onze klanten. Dat is een drive die er gewoon in zit. Het zit ons DNA.”

Binnen PDC werken we niet alleen probleemoplossend, maar we bekijken meteen hoe ervoor kan worden gezorgd dat de problemen niet meer voorkomen. We doen er alles aan om onze klanten te ontzorgen op het gebied van personeelszaken en de schade(last) te beperken.

We kennen de cijfers, we kennen de bedragen en kennen het belang. Daarom kunnen onze klanten snel met ons schakelen. Elke klant heeft een vast contactpersoon die altijd volledig op de hoogte is van wat speelt en de onderneming kent. Onze klanten krijgen advies op maat, waarbij we tot het uiterste gaan. Vanuit onze ondernemersmentaliteit vertalen wij kansen in winst die ook nog op de lange termijn voelbaar is. Wij begrijpen waar het onze klanten om gaat als het gaat om de inzet van de medewerkers.

Don Freijters (eigenaar Turtleware): ´Anja is duidelijk en daadkrachtig. Ze is gericht op het resultaat zonder de mens uit het oog te verliezen. Ze werkt met enthousiasme en humor. Anja is een energiek persoon, want ook privé spant ze zich in voor een aantal goede doelen. Samenwerken met haar is bijzonder prettig.´

Anja Lawera (eigenaar PDC): “Behalve de website bieden wij nog veel meer, zo organiseren we regelmatig webinars en organiseren we ook kennissessies en werktafels. Allemaal momenten waarop we een belangrijk HR-onderwerp oppakken en aanpakken. Hier kan iedereen aan deelnemen; klanten en niet-klanten. Dat maakt niet uit. We denken met iedereen mee. Voor onze klanten gaan we nog verder natuurlijk. Structurele oplossingen op maat, met veel contactmomenten, ook bij u in het bedrijf. Dat is de manier waarop we de beste partner kunnen zijn, zodat kunt u focussen op dat resultaat dat u met uw bedrijf voor ogen heeft.”


U kunt op elk moment overstappen van arbodienstverlener. Echter is het van belang op tijd uw keuze kenbaar te maken.

Overstappen naar PDC

Natuurlijk kunt u naar ons overstappen. U kunt deze keuze pro forma tot en met 30 september schriftelijk kenbaar maken bij uw arbodienst. Op deze manier koopt u tijd om informatie in te winnen. En pro forma opzeggen is zeer gemakkelijk met ons pro forma formulier.

Wilt u toch eerst nog meer informatie over onze aanpak als arbodienstverlener, neemt u dan vandaag nog contact met ons op. We zijn bereikbaar via 085 4444 330 en komen graag vrijblijvend bij u langs om hier meer over te vertellen.

Aan tafel bij PDC: een op maat gemaakt plan om de bevlogenheid te stimuleren
Op 15 november van 13.00 uur tot 17.00 uur kunt u nog deelnemen aan de werktafel ‘Stop met duurzame inzetbaarheid maar creëer vandaag uw eigen bevlogen medewerkers! Dat betekent: stop met het erover praten, maar ga aan de slag! Tijdens deze sessie doen we dat. Wij gaan met u aan de slag om een op maat gemaakt plan op te stellen voor uw bedrijf als het gaat om die duurzame inzetbaarheid. 

Deelnemen? Lees dan hier meer over de Werktafel ‘Bevlogen medewerkers’  en schrijf u in voor onze sessie! U kunt zich nu nog aanmelden, er zijn nog enkele plekken over.